TUAI PADI ANTARA MASAK, ESOK JANGAN LAYU-LAYUAN, INTAI KAMI ANTARA NAMPAK, ESOK JANGAN RINDU-RINDUAN...

Thursday, May 2, 2013

Apakah?

       
       
          Saya hanya mampu tersenyum dalam hati tatkala melihat situasi yang berlaku.  Inikah yang dikatakan 'cakap tak serupa bikin?' Sudah banyak kali diri saya dijauhi, dengan alasan-alasan tertentu yang tidak perlu saya pertikaikan kerana semua itu hak empunya diri.  Selagi saya waras, saya akan sentiasa mengingati ayat-ayat ini..."Harap maklum, saya hanya bercakap apabila saya ditegur terlebih dahulu dan hanya bercakap soal kerja sahaja. Jangan marah!."  Maaf, jangan salah faham, saya tidak marah, cuma sedikit keliru kerana melalui pemerhatian tanpa sedar, apa-apa yang saya lihat tidak seperti yang dilafazkan.   Peace No War!

No comments:

Post a Comment